کد خبر: ۹۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۳۴۷
مرضیه صفایی زاده مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم در این مراسم گفت: این کتاب توسط جامعه ایمانی مشعر در راستای فرهنگ‌سازی تعدد فرزند و عبور از تک‌فرزندی توسط سید حسین موسوی به رشته تحریر درآمده‌است.

از «تک‌فرزندی» عبور کنید؛ آپارتمان جایزه بگیریدبه گزارش خبرداغ به نقل از دیده بان ایران: مرضیه صفایی زاده مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم در این مراسم گفت: این کتاب توسط جامعه ایمانی مشعر در راستای فرهنگ‌سازی تعدد فرزند و عبور از تک‌فرزندی توسط سید حسین موسوی به رشته تحریر درآمده‌است.

صفایی زاده محتوای کتاب مثبت ۳ را موردتوجه قرارداد و گفت: این کتاب به جایگاه فرزند آوری در قرآن و روایت، مقابله بافرهنگ فرزند کمتر زندگی بهتر و آفات تک‌فرزندی پرداخته است.

مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم گفت: همچنین مباحثی در زمینهٔ ذهنی عینی ازجمله فقر و مشکلات رفاهی و تربیت فرزندان و قتل جنین در این کتاب به‌خوبی بیان‌شده است.

صفایی زاده گفت:کتاب مثبت ۳ به‌صورت پویش ملی و به‌صورت مسابقه طراحی‌شده و مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ است و جوایز ارزنده‌ای برای این پویش ملی در نظر گرفته‌شده و احتمال تمدید وجود دارد و نیمه شعبان قرعه‌کشی انجام می‌شود.

او گفت: برای نفر اولی که در این پویش ملی برنده شود یک آپارتمان در استان تهران اهدا می‌شود و همچنین ۱۰۰ کارت هدیه یک‌میلیون تومانی به نفرات برتر اهدا می‌شود.

مسئول کارگروه جمعیت جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیای قم گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش ملی از طریق فضای مجازی به لینک مراجعه می‌کنند، همراه کتاب پرسش‌نامه‌ای وجود دارد که نحوه شرکت در مسابقه قرار دارد.

صفایی زاده گفت: کتاب به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کارت پرسش‌نامه فقط برای یک‌بار شرکت است و علاقه‌مندان که کتاب را خریداری می‌کنند فقط یک‌بار می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: