کد خبر: ۹۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۷
در هفته‌های اخیر، برخی اختلالات فنی باعث بروز تاخیر در به‌روزرسانی «سوابق تردد در طرح ترافیک» در سامانه‌ی «تهران من» شده و این موضوع مشکلاتی را برای همشهریان عزیز به‌وجود آورده است.

اختلال در به‌روزرسانی سوابق تردد در طرح ترافیکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در هفته‌های اخیر، برخی اختلالات فنی باعث بروز تاخیر در به‌روزرسانی «سوابق تردد در طرح ترافیک» در سامانه‌ی «تهران من» شده و این موضوع مشکلاتی را برای همشهریان عزیز به‌وجود آورده است.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ضمن پوزش از این تاخیر، به استحضار شهروندان می‌رساند که این سازمان در حال هماهنگی و رایزنی با دیگر همکاران دخیل در این موضوع در مجموعه‌ی شهرداری تهران است و تمام تلاش خود را معطوف به برطرف‌سازی این اختلال کرده و این تاخیر به‌زودی برطرف خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، سازمان فاوای شهرداری تهران صرفاً پشتیبانی فنی این سامانه را به‌عهده دارد و به‌محض دریافت اطلاعات مورد نیاز، به‌روزرسانی سوابق تردد را انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: