کد خبر: ۹۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
کورت زوما مدافع باشگاه وستهام پس از ویدئوی آنلاین از لگد زدن به گربه، مجبور به عذرخواهی شد و باشگاه نیز در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: کورت زوما، مدافع وستهام یونایتد، پس از انتشار ویدئویی ناراحت کننده در فضای مجازی از لگد و سیلی زدنش به یک گربه، رسما عذرخواهی کرد و باشگاه لیگ برتری نیز به طور علنی این فیلم را محکوم و قول داد که با این موضوع برخورد خواهد کرد.

در این فیلم، زوما مقابل چشم فرزندانش در حال آزار دادن گربه خانگی خود دیده می‌شود، درحالی که در پس‌زمینه ویدیو صدای خنده شنیده می‌شود. او شروع به تعقیب گربه می‌کند، درحالی که لنگه کفشی به سمتش پرتاب کرده و به او سیلی هم می‌زند.

حیوان‌آزاری یک بازیکن لیگ برتری که رسانه‌ای شد

زوما در واکنش به بازتاب منفی ویدیوی منتشر شده گفت: «می‌خواهم بگویم بابت این که کسی را به خاطر این ویدیو ناراحت کردم چقدر متاسفم. می‌خواهم به همه اطمینان دهم که دو گربه ما کاملاً سالم و در سلامت هستند. تمام خانواده ما آنها را دوست دارند و این اتفاق تنها یک بار افتاد و دیگر تکرار نخواهد شد.»

حیوان‌آزاری یک بازیکن لیگ برتری که رسانه‌ای شد

باشگاه وستهام نیز به این قضیه واکنش نشان داد: «باشگاه وستهام اقدامات انجام شده توسط کورت زوما بازیکن این باشگاه را در ویدیویی که منتشر شده است، محکوم می‌کند. با کورت صحبت کردیم و به صورت داخلی به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد اما می‌خواهیم به طور واضح بگوییم که به هیچ وجه خشونت و بی‌رحمی نسبت به حیوانات را تحمل نمی‌کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: