کد خبر: ۹۱۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۲
جعفر خوشرو معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی را در دیدار پیکان و استقلال داشت.

نظر کارشناس داوری درباره مهار مشکوک گلر استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جعفر خوشرو، کارشناس داوری درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال و پیکان که با برتری یک بر صفر شاگردان مجیدی پایان یافت، اظهار کرد: حیدری قضاوت خوب و تقریبا بدون اشتباهی را در این دیدار داشت. به نظر من این داور مشکل بازی‌خوانی و جای‌گیری دارد و حتی در دقیقه ۲۷ که توپ به او برخورد کرد، به دلیل جای‌گیری نامناسبش بود.

او ادامه داد: در دقیقه ۳، کمک داور آفساید درست و میلی‌متری را گرفت و هم‌چنین در دقیقه ۶۷، در صحنه تک به تک مهاجم پیکان با دروازه‌بان استقلال، توپ به بدن دروازه‌بان برخورد کرد و هندی نبود. هم‌چنین در اواسط نیمه دوم، یامگا هم در محوطه جریمه پیکان تعادلش را از دست داد اما خطایی صورت نگرفته بود و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: