کد خبر: ۹۱۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۳
کارگر فضای سبز فردیس در یک حادثه تلخ جانش را از دست داد و فردیس را در بهت فرو برد.

مرگ تلخ کارگر شهرداری چند روز قبل از بازنشستگیبه گزارش خبرداغ به نقل از جامعه ۲۴: کارگر فضای سبز فردیس در یک حادثه تلخ جانش را از دست داد و فردیس را در بهت فرو برد.

بیشتر مردم فردیس آقای محرمی کارگر فضای سبز شهرداری این شهر را می شناختند. او با اخلاق خوب با همه رفتار می کرد و هر روزفضای سبز شهر را تمیز و سالم نگهداری می کرد.

مرد میانسال در آستانه بازنشستگی بود و در خانه همه از اینکه پدر قرار است چند روز دیگر بازنشسته شود و در کنارشان باشد خوشحال بودند. خودش هم در حال انجام کارهای اداری بود تا چند روز دیگر بازنشسته شود و با شهرداری خداحافظی کند.

کارگر فضای سبز شهرداری فردیس صبح دیروز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. دقایقی از خروج او نگذشته بود که خودرویی با کارگر شهرداری برخورد کرد و به سرعت از محل فرار کرد. با رسیدن اورژانس در محل مشخص شد آقای محرمی به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی راننده فراری آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: