کد خبر: ۹۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
برنامه‌ریزی با رویکرد پیشگیرانه امری ضروری است در غیر این صورت وقوع بحران‌های احتمالی در تهران، صدمات جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان مخصوصا در مناطق جنوبی وارد خواهد کرد.

شهردار تهران در اسرع وقت لایحه احیای بافت فرسوده با رویکرد مناطق جنوبی شهر تهران را ارائه کندبه گزارش خبرداغ ، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران: برنامه‌ریزی با رویکرد پیشگیرانه امری ضروری است در غیر این صورت وقوع بحران‌های احتمالی در تهران، صدمات جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان مخصوصا در مناطق جنوبی وارد خواهد کرد.

بنده هم چندین بار این موضوع را تأکید کرده‌ام تا پیشنهاد افزایش میزان تراکم به ساختمان‌های محدوده ذیل محور خیابان انقلاب را ارسال تا در صحن شورا مطرح و تصویب کنیم و بدین ترتیب مرحله جدیدی از نوسازی بافت فرسوده در پایتخت اجرا شود.

پیشگیری از وقوع بحران قطعاً باید مورد توجه جدی برنامه‌ریزان و شهردار تهران قرار گیرد چراکه هر قدر از خسارت‌های احتمالی بحران‌هایی چون سیل و زلزله بکاهیم مدیریت آن در زمان وقوع بحران سهل‌تر خواهد شد.

شهردار تهران باید در اسرع وقت برای احیای بافت فرسوده مخصوصا با نگاه به مناطق جنوبی به شورای شهر لایحه ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: