کد خبر: ۹۱۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۷
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در مراسم تجدید بیعت نمایندگان با آرمان های امام خمینی (ره)، گفت:حفظ ارتش و جلوگیری از توطئه انحلال این نیروی مقدس و تاسیس سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بخش کوچکی از دور اندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

حفظ ارتش و تاسیس سپاه حاصل دور اندیشی و تدبیر بی‌نظیر امام راحل بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه همراه با جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی حاضر شدند.

در این مراسم سرلشگر باقری اظهار داشت: حفظ ارتش و جلوگیری از توطئه انحلال این نیروی مقدس و تاسیس سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و شکل دهی به بسیج مستغعفان در آذر 58  به عنوان بستر اتصال مردم پایان ناپذیر در دفاع از کشور و امنیت وهمراهی با انقلاب و نیروهای مسلح بخش کوچکی از دور اندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
خرج تراشی و تقسیم بیت المال بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: