کد خبر: ۹۱۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۷
نکته عجیب اینکه بیرانوند – که اینروز‌ها درگیر اکران فیلم بیرو است - هنوز نتوانسته ایران را ترک کند که یکی از دلایل آن مربوط مشکلات خروج از کشور و سربازی، بوده است. به این ترتیب دروازه‌بان تیم ملی برای خروج از کشور، به مشکل خورده است.

بیرانوند ممنوع‌الخروج شده است؟به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: علیرضا بیرانوند یکی دو هفته پرخبر را پشت سر گذاشت. او در شرایطی به اردوی تیم ملی اضافه شد که امیدوار بود بتواند دوباره به ترکیب اصلی تیم دراگان اسکوچیچ برگردد منتهی اسکوچیچ جلوی عراق از عابدزاده استفاده کرد و در بازی با امارات هم که تست بیرانوند مثبت شد تا او نتواند تیم ملی را در این دیدار همراهی کند.

نکته عجیب اینکه بیرانوند – که اینروزها درگیر اکران فیلم بیرو است - هنوز نتوانسته ایران را ترک کند که یکی از دلایل آن مربوط مشکلات خروج از کشور و سربازی، بوده است.

اما در شرایطی که باشگاه پرتغالی منتظر بازگشت گلر ایرانی‌اش است، هنوز این اتفاق رخ نداده و بیرانوند در ایران است. برخی رسانه ها معتقدند که بیرانوند فردا ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد منتهی برخی اخبار حاکی از آن است که دروازه‌بان تیم ملی، برای خروج از کشور به مشکل خورده و احتمالا تا زمانی که این مشکل از سمت دانشگاهی که بیرانوند در آن در تهران دانشجو است حل نشود، امکان بازگشت به پرتغال را نخواهد داشت. موضوعی که قطعا به ضرر او و همچنین باشگاه بواویشتا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: