کد خبر: ۹۱۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۵۳۳
مهاجم تیم مس به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش واکنش نشان داد.

واکنش مهاجم مس به پیشنهاد پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مجید علیاری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر پس از برد خوب مقابل سپاهان، تعطیلات خیلی خوبی داشتیم و مدتی است با حضور در تهران، تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم. همه بچه‌ها از لحاظ بدنی سرحال هستند. قبل از بازی با پدیده هم دو بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و نفت آبادان انجام دادیم که به روند بازگشت تیم به شرایط مسابقه خیلی کمک می‌کند.

وی درباره اینکه تا چه اندازه امیدوار است خودش و تیم مس در ادامه نیم فصل دوم هم روند خوب ‌شان در نیم فصل اول را تکرار کنند، گفت : خیلی به این موضوع امیدوار هستیم اما تیم مس همچنان جای کار زیادی دارد. امتیازات الکی در نیم فصل اول از دست دادیم و می‌توانستیم بیشتر امتیاز جمع کنیم‌. به اینکه در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم امیدوار هستیم.

علیاری درخصوص شانس مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا توضیح داد: ما جزو مدعیان هستیم. نمی‌گویم دنبال کسب سهمیه هستیم اما همه تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه و رتبه را کسب کنیم.

وی درخصوص عملکرد خوب خودش و گادوین منشا در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: خدا را شکر. اولین سالی است که در کنار منشا هستم و این تدبیر کادرفنی خوب جواب داده است.

مهاجم مس رفسنجان درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش توضیح داد: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه باید صحبت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: