کد خبر: ۹۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۶
سیدحسن خمینی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: سردمدار مبارزه با اندیشه اسلامی، روسای جمهور و مسئولان آمریکا بوده اند. او ضمن بیان اینکه «آنچه که امام و رهبر انقلاب تأکید دارند تکیه بر توان داخلی است که شامل «خرد» است»، یادآور شد: «وقتی امام فرمودند، «ملت ایران که جانم فدای تک تک آنها باد»، شوخی نکردند. هرچه هست متعلق به مردم است و «همه» باید باشند».

سید حسن خمینی: امروز شجاعت در تصمیم گیری، استفاده از همه اندیشه ها و با هم بودن امری ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: سید حسن خمینی ضمن بیان اینکه «آنچه که امام و رهبر انقلاب تأکید دارند تکیه بر توان داخلی است که شامل «خرد» است»، یادآور شد: «وقتی امام فرمودند، «ملت ایران که جانم فدای تک تک آنها باد»، شوخی نکردند. هرچه هست متعلق به مردم است و «همه» باید باشند».

 
 

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: سردمدار مبارزه با اندیشه اسلامی، روسای جمهور و مسئولان آمریکا بوده اند.

مهمترین اظهارات او بدین شرح است:

* آنچه که امام و رهبر انقلاب تأکید دارند تکیه بر توان داخلی است که شامل «خرد» است.

* امروز شجاعت در تصمیم گیری، ندیدن کسی جز خدا، استفاده از همه اندیشه ها و با هم بودن امری ضروری است.

* وقتی امام فرمودند، «ملت ایران که جانم فدای تک تک آنها باد»، شوخی نکردند. هرچه هست متعلق به مردم است و «همه» باید باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: