کد خبر: ۹۰۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اصلاح ارز ترجیحی قطعا بیمه‌ها باید پشتیبانی و حمایت بیشتری از بیماران داشته باشند.

اصلاح ارز ترجیحی، حمایت فزون‌تر بیمه‌ها را از مردم می‌طلبدبه گزارش خبرداغ ، محمد علی‌پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اصلاح ارز ترجیحی اظهار داشت: باید زیر ساخت‌های حمایتی لازم در این باره فراهم شود تا فشار کمتری بر دوش خانواده‌ها احساس شود.

وی همچنین افزود: با اصلاح ارز ترجیحی قطعا بیمه‌ها باید پشتیبانی و حمایت بیشتری از بیماران داشته باشند؛ این در حالی است که 9.5 میلیون ایرانی فاقد بیمه در کشورمان وجود دارد هر چند که تکلیف قانون کاهش تعداد ایرانی‌های فاقد بیمه بوده است اما در دولت سابق توجه کمتری به این موضوع شده است و اگر قانون به خوبی اجرا شده بود تعداد افراد فاقد بیمه‌ها کمتر از وضعیت فعلی بود. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افراد فاقد بیمه پایه با اصلاح ارز ترجیحی فشار بیشتری را نسبت به دیگران تحمل می‌کنند و باید به سمتی حرکت کنیم که حمایت از افراد فاقد بیمه بیشتر شود. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: