کد خبر: ۹۰۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به تصاویر رقص زنان در یکی از سالن‌های شهرداری تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد که اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه بوده و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست.

واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلم رقص زنانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به تصاویر رقص زنان در یکی از سالن‌های شهرداری تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد که اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه بوده و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست.

عبدالمطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر در واکنش به انتشار تصاویر رقص زنان و انتسابش به شهرداری تهران نوشت: ‏بعد از دروغ شاخدار بستن کوه‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری تهران، اینبار خبر جعلی اجرای برنامه رقص گروهی زنان در برج میلاد با هدف تخریب شهرداری در تیراژ وسیع منتشر شد. 


وی نوشت: برای بار چندم خدمت مردم دغدغه‌مند عزیزی که نگران شده‌اند عرض می‌کنم که ‏۱. این مراسم متعلق به شهرداری تهران و یا سایر سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط نیست، ۲. فیلم مربوط به یک مدرسه دخترانه است که یکی از سالن‌های ورزشی شهرداری را برای برگزاری برنامه فرهنگی اجاره کرده است و ۳. فیلم بدون اجازه و اطلاع مدیران مدرسه مذکور منتشر شده است. 


وی ادامه داد: ‏۴. اجرای چنین برنامه‌هایی مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه و به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست و ۵. برج میلاد پیگرد قانونی از اتهام‌زنندگان و پدیدآورندگان این شایعه را در دستور کار خود قرار داده است. 

 

واکنش مجدد شهرداری به فیلم

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: