کد خبر: ۹۰۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۳۴۴
نمایش فیلم «لایه‌های دروغ» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و بازیگری رامین سهراب در خانه جشنواره با سوت و کف و هو کردن اعتراضی مردم همراه شد و در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نمایش فیلم، بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان حاضر در سالن برج میلاد، به نشانه اعتراض سالن نمایش را ترک کردند.

فیلم محصول بنیاد فارابی در جشنواره فجر «هو» شدبه گزارش خبرداغ به نقل از سینما گرام: نمایش فیلم «لایه‌های دروغ» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و بازیگری رامین سهراب در خانه جشنواره با سوت و کف و هو کردن اعتراضی مردم همراه شد و در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نمایش فیلم، بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان حاضر در سالن برج میلاد، به نشانه اعتراض سالن نمایش را ترک کردند.

موضوع جالب آنکه این فیلم باحمایت بنیاد سینمایی فارابی در زمان مدیرعاملی علیرضا تابش خواهرزاده اصلاحات تولید شده است. همان بنیادی که طرح‌ها و فیلمنامه‌های بسیاری از فیلمسازان بدون اتصال را به بهانه‌های واهی رد می‌کرد.

اعضای شورای فرهنگی فارابی را مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره در حال برگزاری فیلم فجر در ابتدای دولت اعتدال چیدمان کرد و حال باید اعضای شورای فارابی و تابش بابت دور ریز بودجه دولت برای این فیلم پاسخگو باشند هم نقاش‌زاده بابت چیدمان اعضای شورای فارابی که به این فیلم مصوبه حمایت داده‌اند و البته بابت انتخاب چنین فیلم ضعیفی برای بخش مسابقه جشنواره چهلم فیلم فجر!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: