کد خبر: ۹۰۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۷
آیا سرپرست تیم ملی امید پیشنهاد مدیرعامل قرمز‌ها را برای حضور در باشگاه پرسپولیس می‌پذیرد؟

پیشنهاد درویش به سرپرست تیم ملی امیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: محمد محمدی دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها به گزینه درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای تصدی یکی از پست‌های معاونت ورزشی یا قائم‌مقام این باشگاه تبدیل شده است. طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، ظاهرا درویش پست معاونت ورزشی را به محمد محمدی سرپرست تیم ملی امید پیشنهاد داده و منتظر تصمیم قطعی و پاسخ نهایی اوست.

پیش از این مدیرعامل پرسپولیس برای پست مذکور، به محمد خاکپور و علیرضا امامی فر دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی پیشنهاد داده بود که با پاسخ منفی آنها مواجه شده بود. هم‌اکنون با توجه به سیاست مدیرعامل جدید پرسپولیس مبنی بر استفاده از افراد تحصیلکرده و با دانش، وی به سراغ محمد محمدی رفته است.

محمد محمدی در حال حاضر سرپرست تیم ملی امید به شمار می‌رود اما به نظر می رسد او نیز به مانند سایر اعضای کادر فنی و سرپرستی از شرایط حاکم بر این تیم راضی نیست ولی در هر حال منتظر تعیین تکلیف شدن تیم ملی امید است. شب گذشته نیز چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید به دلیل نارضایتی از شرایط این تیم از سمت خود استعفا کرد.

باید منتظر ماند و دید در ادامه آیا محمد محمدی که پیش از این سابق حضور در پرسپولیس را به عنوان دروازه‌بان در کارنامه دارد پیشنهاد رضا درویش مدیرعامل این باشگاه را برای همکاری می‌پذیرد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: