کد خبر: ۹۰۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۳
شاید یک فرد مجرد یک میلیون هم برایش کافی باشد، اما فردی که زن و بچه دارد باید میان کوه‌ها راه بیفتد.

کولبری کردم تا برای دخترم گوشی هوشمند بخرمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: شاید یک فرد مجرد یک میلیون هم برایش کافی باشد اما فردی که زن و بچه دارد باید میان کوه‌ها راه بیفتد.

مرزهای غرب کشور با پدیده کولبری گره خورده است طوری‌که مرزنشینان برای تامین معاش و آن‌چه برای حداقل‌های یک زندگی ضروری است دست به کولبری می‌زنند، درست مانند «حیدر»، او ۳۵ ساله است، متاهل و یک دختر دارد، می‌گوید: «موقعی‌که کسی نتواند در شهر خودش کاری داشته باشد تا با خانواده‌اش زندگی کند مجبور است کولبری کند، دختر خودم گوشی هوشمند برای شبکه شاد نداشت تا درس بخواند، گوشی خودم هم از این گوشی‌های ساده بود، مجبور شدم یک هفته بروم کولبری کنم تا بتوانم با آن برای دخترم گوشی هوشمند بخرم تا درس بخواند. بیشتر کولبرها برای خانواده‌های‌شان کولبری می‌کنند، شاید یک فرد مجرد یک میلیون هم برایش کافی باشد اما فردی که زن و بچه دارد باید میان کوه‌ها راه بیفتد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: