کد خبر: ۹۰۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
استاندار تهران گفت: جمعیت اتباع استان بیش از یک و نیم میلیون نفر است و این جمعیت هیچ کجا ثبت نمی‌شوند اما از خدمات استفاده می‌کنند.

استاندار تهران: در تهران چهار و نیم میلیون موتور داریم/ آلودگی هوا و ترافیک به هم گره خورده استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، استاندار تهران گفت: طرح جامع ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در حال آماده سازی است که ضمن شناسایی کامل اتباع خارجی ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به این آن‌ها ارائه شود.

به گفته منصوری مدیریت بیماری کرونا در استانداری تهران به طور روزانه رصد می‌شود و برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن روز شنبه مشخص می‌شود.

او گفت: پیگیری مسائل مربوط به ترافیک و آلودگی هوا به عنوان دو مشکل اصلی استان تهران در کوتاه مدت حل نمی‌شود، اما در حال ریل گذاری هستیم، امسال برای کاهش آلودگی و ترافیک بودجه خوبی با عنایت رئیس جمهور برای توسعه حمل و نقل ریلی درنظر گرفته شده است.

استاندار تهران گفت: در استان تهران بیش از چهار میلیون خودرو پلاک تهران، ۵۰۰ هزار خودرو پلاک شهرستان و چهار و نیم میلیون موتور داریم که تقریباً به ازای هر یک نفر یک خودرو و موتور در تهران داریم و مسئله آلودگی هوا و ترافیک به هم گره خورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: