کد خبر: ۹۰۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: مجلس در باره بودجه سال آینده حساسیت ویژه‌ای دارد و تلاش دارد بودجه ای تصویب شود که باری از دوش مردم برداشته شود.

مجلس در بررسی بودجه سال آینده حساسیت ویژه‌ای داردبه گزارش خبرداغ ، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دولت سیزدهم با شعار مبارزه با فساد و رفع گره های اقتصادی بر سر کار آمد؛ گره هایی که بسیاری از آنها با بی تدبیری دولت قبل ایجاد شده بود.

وی افزود: بودجه سال آینده حساسیت بسیار زیادی دارد چرا که اولین لایحه بودجه دولت جدید است و جامعه تاب فشار اقتصادی مضاعف را ندارد.

طاهری تصریح کرد: خط قرمز دولت خلق نقدینگی است در حالی که درصد بسیار پایینی از خلق پول توسط بانک مرکزی صورت می گیرد و بانک های خصوصی که کمر به نابودی اقتصاد ایران بسته اند سهم بیشتری در آن دارند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مجلس در خصوص بودجه سال آینده حساسیت ویژه‌ای دارد و تلاش دارد بودجه ای تصویب شود که باری از دوش مردم برداشته شود و مشکلات اقتصادی آنها را تا حدی مرتفع کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: