کد خبر: ۹۰۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۹۵
اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز (چهارشنبه) خود 5 هزار میلیارد اعتبار برای صندوق ملی زمین و مسکن به منظور حمایت از ازدواج جوانان تخصیص دادند.

تخصیص 5 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق زمین و مسکن با مصوبه کمیسیون تلفیقبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در جلسه امروز خود (چهارشنبه 13 بهمن‌ماه) مصوب کردند تا در جهت حمایت از ازدواج جوانان 5 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی زمین و مسکن اختصاص یابد.

همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در جهت حمایت از مناطق محروم و صعب‌العبور که از نظر گازرسانی پایین‌تر از متوسط کشوری هستند مصوب کردند تا سرانه گاز آنها که حدود 30 میلیون تومان است به میزان 4 برابر افزایش یابد که مناطق گازخیز و نفت‌خیز و حاشیه زاگرس و مناطق سردسیری که گازرسانی به آنها از متوسط کشوری پایین‌تر است در گروه این مناطق هستند.

علاوه بر این به جهت حمایت از حمل و نقل عمومی به صورت ویژه در داخل شهرها و حمل و نقل ریلی دولت پیشنهاد کرده بود که 8 هزار میلیارد تومان اوراق منتشر شود و پرداخت اصل و سود آن برعهده شهرداری‌ها باشد که اعضای کمیسیون در جلسه امروز خود مصوب کردند که این میزان به 12 هزار میلیارد تومان افزایش یابد و پرداخت اصل و سود اوراق منتشرشده توسط دولت و شهرداری‌ها به صورت هر یک 50 درصد انجام شود.

همچنین اعضای کمیسیون تلفیق، با مصوبه خود وزارت نفت را‌‌‌‌‌‌‌‌ مکلف کردند تا 10 هزار میلیارد تومان در جهت اصلاح مصرف سوخت و حمایت از حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان درون شهری و برون شهری سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: