کد خبر: ۹۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۲۹۱
اسکوچیچ در پست جدید از مدافع سپاهان در ترکیب تیم ملی سود می‌برد.

نقش جدید امید نورافکن در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات مشخص شد و طی آن 4 مدافع در جمع نفرات اصلی قرار داشتند، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی و میلاد محمدی بازیکنانی بودند که اسکوچیچ به آنها بازی داد.

علامت سوال این چینش دفاعی، دو دفاع میانی آن یا به عبارت بهتر زوج کنعانی زادگان در دفاع مرکزی بود چرا که هر سه بازیکن دیگر این خط، مدافعان کناری هستند. نورافکن و محمدی در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست بازی می‌کنند.

این چینش نشان می‌دهد از یک مدافع در پست غیر تخصصی استفاده خواهد شد و از این میان تنها امید نورافکن است که سابقه بازی در دفاع میانی را در سپاهان و تیم امید در کارنامه دارد و احتمالاً اسکوچیچ در این نقش از او استفاده کرده است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: