کد خبر: ۹۰۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۱۶۷۲
جوان ۱۹ ساله‌ای که از طریق یک اکانت توییتر حرکات جت شخصی ایلان ماسک را ردیابی می‌کند، ۵۰ هزار دلار برای حذف این حساب کاربری طلب نموده است.

ثروتمندترین فرد جهان به دردسر افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادنیوز: به نقل از انتخاب نوجوانی که یک ربات توییتری ساخته است که به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای در مورد حرکات جت شخصی ایلان ماسک ارائه می‌کند، می‌گوید اگر این کارآفرین میلیاردر، ۵۰ هزار دلار به او بپردازد، حساب کاربری خود را حذف خواهد کرد.

جک سوینی، هفته گذشته فاش کرد که ماسک در اواخر سال گذشته با این دانشجوی سال اول کالج از طریق پیام‌های الکترونیکی توییتر تماس گرفته و از او خواسته است که @ElonJet را به دلیل نگرانی‌های امنیتی حذف کند.

حساب کاربری که سوئینی مستقر در فلوریدا در ژوئن ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد و در حال حاضر ۱۸۵۰۰۰ دنبال کننده دارد، از داده‌های در دسترس عموم استفاده می‌کند و هر بار که جت ماسک به پرواز در می‌آید و فرود می‌آید، به‌طور خودکار توییتی ارسال می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: