کد خبر: ۹۰۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور از دستگیری ۲ سارق مسلح در عملیات انتظامی این شهرستان خبر داد.

یک درگیری مسلحانه با پلیس در جنوب کشوربه گزارش خبرداغ به نقل  از  رکنا: سرهنگ محمد علی لکزایی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بمپور در حین گشت زنی در حوالی محور "شمس آباد" شهرستان، سارقان مسلح تحت تعقیب را در حین سرقت مشاهده کردند.

او گفت: سارقان که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد و قصد ارتکاب سرقت مسلحانه را داشتند به محض اطلاع از حضور ماموران پلیس اقدام به تیراندازی و فرار از محل می‌ کنند.
بازداشت سارقان مسلح بمپور

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور با بیان اینکه سارقان به دستور ایست پلیس توجهی نمی‌کنند و به تیراندازی ادامه می‌دهند، افزود: در جریان این عملیات و تعقیب و گریز نهایتا ۲ سارق مسلح موتورسوار دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کمری، تعداد ۵ عدد فشنگ جنگی، دو عدد پوکه فشنگ، ۶ عدد نبشی دکل برق، دو عدد اره آهن بر، یک عدد پتک و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ لکزائی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده قصد انجام سرقت‌های به عنف و مسلحانه و همچنین سرقت از دکل‌ها و تجهیزات مخابراتی را در محور یاد شده داشته اند که با دستگیری در این اقدام ناکام ماندند، بیان داشت: تاکنون افراد دستگیر شده به ۶ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند که تحقیقات تا تکمیل شدن پرونده و کشف سایر سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: