کد خبر: ۹۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۱
زنده یاد ناصر حجازی سرمربی و کاپیتان اسبق استقلال تهران یکی از مردان فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ایران است که افتخارات زیادی کسب و به همراه تیم ملی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را تجربه نمود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: زنده یاد ناصر حجازی سرمربی و کاپیتان اسبق استقلال تهران یکی از مردان فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ایران است که افتخارات زیادی کسب و به همراه تیم ملی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را تجربه نمود.

تماشای عکسی قدیمی از زنده یاد ناصر حجازی سرمربی خوشتیپ پیشین استقلال در کنار رودی فولر مهاجم اسبق تیم ملی آلمان و مدیر فنی فعلی باشگاه بایرلورکوزن خالی از لطف نیست.

این عکس مربوط به اواسط دهه ۷۰ است که رودی فولر به دعوت باشگاه استقلال راهی تهران شده بود و ملاقاتی نیز با زنده یاد ناصر حجازی داشت. رودی فولر یکی از کسانی بود که نقش زیادی در انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان از باشگاه زنیت روسیه به بایرلورکوزن ایفا کرد و چند مصاحبه حمایتی نیز در خصوص توانایی های سردار آزمون انجام داد.

ملاقات اسطوره استقلالی با مدیرفنی باشگاه بایرلورکوزن آلمان

 

 

زنده یاد حجازی نیز از جمله کسانی بود که در راه انتقال مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق استقلال در اواسط دهه ۷۰ به تیم بایر لورکوزن آلمان همکاری بسیار خوبی با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت آبی‌پوشان داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: