کد خبر: ۹۰۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۰
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: در بازی فردا برابر ایران به دنبال پیروزی هستیم و می خواهیم ۳ امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنیم.

سرمربی امارات: برای بُرد به مصاف ایران می‌رویم/ در بازی رفت بدشانس بودیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: در بازی فردا برابر ایران به دنبال پیروزی هستیم و می خواهیم ۳ امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنیم.

«برت فن مارویک» عصر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران تاکید کرد:‌ در ابتدا به تیم ملی ایران و کادر فنی آنها بابت صعود به جام‌جهانی تبریک می‌گویم. در بازی فردا تیم امارات برای پیروزی به میدان می رود و قصد داریم با ارائه یک بازی خوب برنده این دیدار باشیم.

وی ادامه داد:‌ در بازی رفت و در دیدار خانگی بدشانس بودیم که یک بر صفر بازی را واگذار کردیم اما در تهران می خواهیم این نتیجه را جبران کرده و با برد زمین بازی را ترک کنیم.

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر عراق صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کرده و دیدارهای این تیم برابر امارات (۱۲ بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران، دیدار با کره جنوبی در ۴ فروردین ماه در سئول و جدال ایران با لبنان در ۹ فروردین در تهران به عنوان دیدار تشریفاتی به حساب می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: