کد خبر: ۹۰۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم در خصوص حضور دانش آموزان در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است و از این رو حضور دانش آموزان در مدارس به صورت اختیاری و با تصمیم اولیا و پس از هماهنگی با مدیر آموزشگاه است.

حضور در مدارس این استان اختیاری شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم در خصوص حضور دانش آموزان در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است و از این رو حضور دانش آموزان در مدارس به صورت اختیاری و با تصمیم اولیا و پس از هماهنگی با مدیر آموزشگاه است.

غلامرضا رضایی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان قم گفت: هماهنگی های لازم در خصوص نحوه حضور دانش آموزان با مدیران مدارس به عمل خواهد آمد و لذا دانش آموزان در این ایام حتما پیگیر آموزش غیر حضوری از طریق شبکه شاد، مدرسه تلوزیونی ایران و باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بهترین شیوه آموزش، آموزش چهره به چهره و مستقیم است، تمامی دستور العمل‌های لازم توسط مدارس جهت حضور آن دسته از دانش آموزانی که به صورت حضوری در کلاس حاضر می شوند رعایت گردیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: