کد خبر: ۹۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
در پی وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، بلافاصله کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

پایان تلخ اختلاف خانوادگی/ مرد با چاقو همسرش را کشتبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق :در تحقیقات اولیه پلیس درباره این جنایت مشخص شد صبح دیروز مردی میانسال به‌دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر خود را با چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: با تلاش مأموران گشت کلانتری و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم فرار کرده بود، در کمتر از سه ساعت دستگیر شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده صراحتا به قتل اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اختلافات خانوادگی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: