کد خبر: ۹۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
دادستان شهرستان رباط‌کریم از بازداشت ٣ کارمند دیگر شهرداری شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: تعداد بازداشتی‌های شهرداری رباط‌کریم به ۱۸ نفر رسیده است.

دستگیری ۳ نفر دیگر در شهرداری رباط‌کریم / تعداد بازداشت‌شدگان به ۱۸ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان شهرستان رباط‌کریم از بازداشت ٣ کارمند دیگر شهرداری شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: تعداد بازداشتی‌های شهرداری رباط‌کریم به ۱۸ نفر رسیده است.


رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در راستای عزم جدی قوه قضائیه در جلوگیری از فساد، دادستانی شهرستان رباط‌کریم با همکاری نیروهای اطلاعاتی و ماموران نیروی انتظامی صبح امروز ۳ نفر دیگر از کارمندان شهرداری رباط‌کریم به اتهام فساد و ارتشاء بازداشت کردند و به این ترتیب تعداد بازداشت‌شدگان شهرداری به ۱۸ نفر رسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: رسیدگی به تخلفات شهرداری شهرستان رباط‌کریم و دیگر ادارات ادامه دارد و باز هم اعلام می‌کنم که لازم است مسؤولان نظارت لازم را بر مجموعه خود داشته باشند، در صورت عدم نظارت به موجب ترک فعل رسیدگی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: