کد خبر: ۹۰۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وزارت بهداشت تعطیلی دو هفته‌ای کشور در پی شیوع امیکرون را تکذیب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از وبدا: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی برای کنترل این بیماری اتخاذ شد که یکی از این تصمیمات، تفویض اختیار تعطیلی برخی مدارس در استانها به استانداران بوده است.

هاشمی ادامه داد: تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هر هفته پس از تشکیل به ریاست رییس جمهور، اطلاع رسانی می شود. رویکرد ستاد ملی مقابله با کرونا، اقناعی، ایجابی و تشویقی است و هرگونه تصمیمی پس از بررسی همه جوانب، اتخاذ و سپس به اطلاع عموم مردم می رسد.

 سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: مردم اخبار رسمی و مورد تایید را از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه های معتبر سراسر کشور دریافت و از توجه به شایعات بی پایه و اساس، پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: