کد خبر: ۹۰۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۹
پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل محمدی با من صحبت کرد و از مشکلات و بدقولی ها گلایه داشت و برای همین استعفا داده است.

پنجعلی: نتایج تیم ملی عالی ولی تدارک و پشتیبانی در سطح آماتور است/ گل‌محمدی از قول ها و وعده‌های دروغ خسته شده استبه گزارش خبرداغ ، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با  ایلنا درباره صعود تیم ملی به جهام جهانی اظهار کرد: اول تبریک می‌گویم به جامعه ورزش و همه‌ی ملت ایران و خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان با غیرت تیم ملی، چه کسانی که در زمین حضور داشتند و چه بازیکنانی که بر روی نیمکت بودند. در کل بازی خوبی بود و شانسی به حریف ندادیم. بهتر است بگویم مقابل عراق مانند سایر بازی‌های ملی خیلی خوب بازی کردیم و بچه‌های ما خوش درخشیدند اما دروازه‌بان عراقی روز خوبی داشت و خوش شانس بود که دروازه‌اش دفعات زیادی باز نشد. خدا راشاکریم به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کردیم و با این امتیاز راهی جام جهانی شدیم.

او در ادامه صحبت‌هایش در واکنش به غیبت چند بازیکن ملی‌پوش بیان کرد: همه‌ی بچه‌ها عالی هستند و باعث افتخارند که اکثر بازیکنان تیم ملی‌مان را لژیونرهای تشکیل داده‌اند که در اروپا بازی می‌کنند و با تکنیک‌های فوق‌العاده و بازی حرفه‌ای می‌درخشند و نتیجه می‌گیرند. من مطمئنم در مرحله بعد هم توانایی صعود را داریم چراکه برای اولین دفعه است که تیم‌مان این‌همه بازیکن با کیفیت و جوان دارد. اگر خودمان را باور داشته باشیم قطعا اتفاقات مثبت بزرگی را رقم می‌زنیم.

پنجعلی در ادامه افزود: ما باید در سطح جام جهانی باشیم، اما با این تدارکات و امکانات در حد آماتور هم نیستیم و اصلا خوب نیست که با این تفکرات و این مشکلات وارد مرحله بعدی شویم. نتایج فوق‌العاده حمایت‌ها و امکانات فوق العاده می‌خواهد. باید رسیدگی شود و به بازیکنان بیشتر اهمیت داد. نتایج در سطح حرفه‌ای گرفته‌ایم اما امکانات در سطح آماتور هم نیست و ان موضوع فاجعه است.

او درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ افزود: اول باید بگویم که ما با تیم‌های خیلی حرفه‌ای فوتبال بازی نکردیم که این موضوع واقعیت است. اما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم هم سرمربی خوب تیم ملی و هم تک تک بازیکنان این تیم اگر مقابل سایر تیم‌ها هم بازی می‌کرد نتایج خوبی کسب می‌کرد چراکه پتانسل دارد تیم کره و استرالیا و .. را هم شکست دهد.

پیشکسوت سابق تیم پرسپولیس درخصوص حواشی اخیر این تیم و استعفا یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: این اتفاقات و حواشی یک دلیل مهم بیشتر ندارد که فوتبال ما اصلا آماتور هم نیست و متولی این تیم با ریشه دولت است. 40 ساله داریم می‌‌گوییم و کسی گوش نمی‌دهد. دنیا فوتبال را داده‌اند دست مردم و دولت حمایت می‌کند. زمین می‌دهد، مشارکت می‌کند. اما اینجا برعکس است! من با یحیی گل محمدی صحبت کردم ایشان می‌گفت زمین ما اصلا مناسب نیست مشکلات زیاد است. ما امکانات پایه که یک زمین بازی است را هم نداریم. پول بچه‌ها را 20 درصد پرداخت کرده‌اند به قول‌هایشان عمل نمی‌کنند و در زمان پرداخت استعفا می‌دهند که اصلا درست نیست. مشکل را ریشه یابی نمی‌کنند هر کسی از سر خودش باز می‌کند و به دیگری پاس می‌دهد که خیلی زشت است. 

محمد پنجعلی درواکنش به عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان گفت: فکر‌می‌کنم توقع زیادی نباید داشته باشیم. خیلی خوب درخشیدند اما تازه شروع کرده‌اند و نباید آنها را تحت فشار قرار دهیم، با موانع زیادی روبرو بودند و هستند همچنان. برایشان آرزوی موفقیت دارم در ادامه‌ی راه و امیدوارم بیش از پیش بدخشند.

او در پایان صحبت هایش با اشاره به حضور بانوان تماشاگر در بازی‌های ملی بیان کرد: نمی‌دانم علتش چیست و چرا نمی‌گذارند بانوان مانند آقایان حضور پیدا کنند و شاهد بازی‌های ملی و یا حتی بازی های لیگ کشورمان باشند؟ از هر لحاظ بخواهیم حساب کنیم بانوان ایرانی شایسته تر هستند و از آقایان هم سر ترند. بانوان فرهنگ بالاتری نسبت به آقایان دارند امیدوارم روزی برسد که از طرف جایی به ما تحمیل نشود و اگر تماشاگر خانم نداشته باشیم محروم شویم!  بلکه خودمان با افتخار این امکان را فراهم کنیم که آقایان و بانوان حق برابری داشته باشند، و در همه‌ی بازی‌های ملی و لیگ حضور داشته‌باشند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: