کد خبر: ۹۰۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۰
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خواستار تسریع در بررسی طرح تحقیق و تفحص از بانک توسعه تعاون در صحن علنی توسط هیأت رئیسه قوه مقننه شد.

درخواست برای تسریع در بررسی طرح تفحص از بانک توسعه تعاون در مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: حدود 8 ماه گذشته از بانک توسعه تعاون درخواست تحقیق و تفحص ارائه دادم که در کمیسیون اقتصادی مطرح و تصویب شد و امیدوارم هر چه سریعتر در صحن علنی نیز مطرح شود تا مشخص شود این بانک چه تخلفات گسترده‌ای دارد.

وی در تذکری به وزیر صمت پیرامون عملکرد سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این سازمان غیر از کار سازمانی همه کار انجام می‌دهد و مردم به شدت نگران عملکرد این مجموعه هستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: