کد خبر: ۹۰۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
نماینده مهریز در مجلس با اشاره به قرارداد اجتناب از أخذ مالیات مضاعف بین ایران و سوئیس گفت: متأسفانه دولت گزارشی از عملکرد قرارداد به مجلس ارائه نکرده در صورتی که این قرارداد 20 سال پیش منعقد شده است.

مجلس نباید قراردادی که 20 سال از عمر آن می گذرد را تصویب کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس به منظور اصلاح موافقتنامه (5) آبان 1381 هجری شمسی (27 اکتبر 2002) میان دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس برای اجتناب از أخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و پروتکل آن و در مخالفت با آن اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید نسبت به قراردادی که توسط دولت امضا می‌شود اشراف داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه دولت گزارشی از عملکرد قرارداد به مجلس ارائه نکرده است، در صورتی که این قرارداد 20 سال پیش منعقد شده و اکنون قرار است اصلاح شود.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: دولت باید جزئیاتی از این قرارداد را به مجلس ارائه و اعلام می‌کرد که اشکال این قرارداد در کدام قسمت وجود دارد، متأسفانه دولت حتی جای حروفی را که علامت سوال گذاشته شده اصلاح نکرده و به آن توجهی نکرده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: