کد خبر: ۹۰۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۳
لایحه موافقتنامه ایران و غنا به منظور جلوگیری از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

موافقت نمایندگان مجلس با لایحه موافقتنامه همکاری ایران و غنابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه (10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا به‌منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد، سرمایه‌ و عواید سرمایه‌ای با 165 رای موافقت کردند.

ماده واحده موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایهای مشتمل بر یک مقدمه و (30 (ماده به شرح پیوست تصویب و به دولت اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

قوه قضائیه به نامه 260 نماینده درباره مفاسد کرسنت پاسخ نداده است

تبصره 1 سود و کارمزد موضوع ماده (11) موافقتنامه، مجوز دریافت یا پرداخت غیرقانونی از جمله ربا محسوب نمی‌شود.

تبصره 2 رعایت اصول هفتاد و هفتم (77) ،یکصد و بیست و پنجم (125) و یکصد و سی و نهم (139) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اجرای این موافقتنامه الزامی است. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: