کد خبر: ۹۰۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۲
سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از پلیس‌راه‌های سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر هیچ پدیده جوی خاصی در جاده‌ها حاکم نیست و مشکلی از این جهت وجود ندارد اما با توجه به برودت هوا لازم است که رانندگان همواره تجهیزات زمستانی را در خودرویشان به همراه داشته باشند و با آمادگی کامل به خصوص در ساعات آغازین روز و ساعات پایانی شب رانندگی کنند.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ترافیک در پرحجم و نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون عملیات پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ سیاوش محبی  درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از پلیس‌راه‌های سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر هیچ پدیده جوی خاصی در جاده‌ها حاکم نیست و مشکلی از این جهت وجود ندارد اما با توجه به برودت هوا لازم است که رانندگان همواره تجهیزات زمستانی را در خودرویشان به همراه داشته باشند و با آمادگی کامل به خصوص در ساعات آغازین روز و ساعات پایانی شب رانندگی کنند.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ ترافیک نیز در تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به شکل روان در حال انجام است و تنها در محدوده های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس در آزادراه قزوین – کرج – تهران شاهد ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین هستیم.

محبی درباره محورهای مسدود شریانی نیز اظهار کرد:‌ در حال حاضر محورهای دهگلان - حسین آباد، سقز - مریوان، ریگان – ایرانشهر و درگز – قوچان مسدود هستند که اقدامات برای بازگشایی و ایمن‌سازی آنها در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: