کد خبر: ۹۰۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۷
سازمان لیگ به زودی برنامه دور برگشت بازی‌های لیگ برتر را اعلام خواهد کرد.

۲۳ بهمن؛ شروع احتمالی دور برگشت لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: برنامه دو دیدار معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر و هم چنین یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شده است. بر این اساس دیدار هوادار – استقلال از هفته نخست دور برگشت 15 بهمن ساعت 17 در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود و دیدار پیکان– استقلال از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم در همین ساعت 19 بهمن در استادیوم پاس قوامین انجام خواهد شد.

به احتمال قوی شروع ادامه بازی های لیگ برتر از شنبه 23 بهمن ماه خواهد بود. سازمان لیگ در تلاش است در فصل منتهی به جام جهانی تقویم مسابقات لیگ برتر را به شرایط قبل برگرداند. بر این اساس بازی های لیگ برتر و جام حذفی اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خرداد ماه به پایان خواهد رسید. شیوع ویروس کرونا در یکی دو سال اخیر تقویم مسابقات در لیگ برتر و جام حذفی را دشتخوش تغییر کرده بود اما همان طور که اشاره شد در فصل آتی تقویم مسابقات به شرایط گذشته برخواهد گشت.

گفتنی است در ادامه مسابقات لیگ برتر هم شاهد فشردگی بازی ها خواهیم بود و بازی ها بیشتر به فاصله 5 روز به 5 روز برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: