کد خبر: ۹۰۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۹۰
در پی صعود مقتدرانه دلیرمردان تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطرسرپرست سازمان منطقه آزاد کیش این رویداد مهم را به جامعه ورزش کشور و مردم غیور ایران اسلامی تبریک گفت:

پیام تبریک محمدرضا لواسانی در پی صعود مقتدرانه دلیرمردان تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام بدین شرح است:

صعود افتخارآفرین و غرورانگیز جوانان غیور تیم‌ملی فوتبال در عرصه رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باردیگر موجب شور و شعف ملت شریف و بزرگ ایران شد.

اینجانب خود را در این خوشحالی و سرور شریک دانسته و این صعود مقتدرانه را خدمت مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران، بازیکنان، مدیران و کادر فنی تیم‌ملی فوتبال و همچنین مردم خونگرم جزیره زیبای کیش که افتخار میزبانی این قهرمانان را داشته‌اند، تبریک عرض می‌نمایم.

جزیره‌ی مرجانی کیش، همچنان و تا پایان مسیر، همراه تیم‌ملی فوتبال ایران خواهد بود و ان‌شاءالله قهرمانی‌های پی‌درپی و آتی را جشن خواهد گرفت.

میزبانی از شما سرمایه‌های ملی باعث افتخار ما در جزیره کیش است و امیدواریم بتوانیم با ارایه خدمات مناسب در اردوی آمادگی جام جهانی در پیروزی‌های تیم ملی کشورمان سهیم باشیم.

امید است این صعود ارزشمند مقدمه‌ای برای پیروزی‌های آینده عرصه ورزش ایران باشد و در سایه الطاف حق‌تعالی شاهد درخشش بیش از پیش و حضوری در خور نام ایران اسلامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم.

همراه شما

محمد رضا نوایی لواسانی

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: