کد خبر: ۹۰۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۶
باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ دلیل مخالفتش با حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد

اعلام دلیل مخالفت زنیت با حضور آزمون در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه زنیت روسیه درباره تصمیم بحث‌برانگیز خود برای مخالفت با ملحق شدن سردار آزمون به جمع ملی‌پوشان کشورمان توضیح داد.

آندری پانکوف، مدیر رسانه‌ای باشگاه زنیت روسیه، در این خصوص گفت: دعوت از سردار آزمون برای حضور در تیم ملی ایران خارج از مهلت قانونی تعیین شده از سوی فیفا صورت گرفت و در چنین مواردی، باشگاه می‌تواند درباره حضور بازیکن در اردوی تیم ملی کشورش تصمیم بگیرد.

پانکوف گفت:آزمون بخش زیادی از اولین اردوی تمرینی را از دست داده و از نظر آمادگی جسمی وضعیت ایده‌آلی ندارد. آزمون بازیکن زنیت است و اعضای کادر فنی هم تشخیص دادند که به صلاح تیم است که او بماند. باشگاه زنیت پیش از این موضوع را به اطلاع فیفا رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: