کد خبر: ۹۰۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۴۱۴
لوح فشرده واگویه‌های جنوب در آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان صوتی کیش رونمایی خواهد شد

رونمایی از لوح فشرده « واگویه‌های جنوب » در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین جوکار، دبیر هنری دومین جشنواره داستان صوتی کیش با اعلام این خبر افزود: به همت مدیریت فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان و مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‎ای آوای کیش در آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان صوتی کیش که 30 بهمن امسال در جزیره برگزار می‌شود از این لوح فشرده رونمایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای تهیه و تولید این آلبوم نفیس و فاخر ادبی جنوب کشور انجام شده است و پس از گذراندن امور فنی، مراحل پایانی تولید این اثر شامل چاپ لیبل و رایت این آلبوم هستیم تا این لوح فشرده با بهترین کیفیت ممکن در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

جوکار اظهار داشت: در این لوح فشرده 5داستان برگزیده امسال و 3داستان برگزیده نخستین دوره جشنواره داستانی صوتی کیش ارائه می شود.

دبیر هنری دومین جشنواره داستان صوتی کیش ادامه داد: ماشیا حقی دانش آموخته کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تهران گرافیست این رویداد ادبی و هنری است و وظیفه طراحی پوستر، پشت و روی جلد این لوح فشرده را برعهده داشته ضمن اینکه استودیو ترانه با مدیریت شهرام واصفی نیز کار تنظیم صدا موسیقی متن و امور فنی آن را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: این لوح فشرده علاوه بر اینکه یک یادگاری باارزش برای جشنواره داستان صوتی کیش است، در جنبه کاربردی خود نیز برای علاقمندان به شرکت در ادوار بعدی راهگشا خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: