کد خبر: ۹۰۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان باتجربه‌ای داریم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در پایان بازی با عراق صعودمان را جشن می‌گیریم.

اکبری: فردا جشن صعود می‌گیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: یدالله اکبری در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر اظهار داشت: تیم ملی ایران شرایط خوبی دارد و نفراتی که دعوت شده‌اند از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: بازی با عراق همیشه سخت و نفس گیر بوده. تیم ملی ایران در دور رفت با اختلاف توانست عراق را شکست دهد و در بازی برگشت که در آزادی برگزار می‌شود باز هم با اختلاف پیروز خواهیم شد. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید در پایان بازی صعودمان را جشن می‌گیریم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با لیست دعوت شدگان تیم ملی تصریح کرد: به نظر من بهترین و آماده‌ترین بازیکنان را انتخاب کرده‌اند و اسامی که الان در لیست وجود دارد بی‌شک شایسته حضور در ترکیب تیم ملی هستند. بازیکنان دیگری هم می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند، اما نظر کادرفنی مهم است و مسلما آن‌ها تمام بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و نسبت به آن بازیکنان را دعوت می‌کنند.

اکبری درباره دعوت دوباره کنعانی‌زادگان به تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی که زیر پرچم ایران بازی می‌کند باید حرمت پیراهنی که می‌پوشد را بداند. برای هر بازیکنی پیش می‌آید اشتباه کند، اما بازیکنی که در تیم ملی ایران بازی می‌کند باید رفتار و شخصیتش هم در حد تیم ملی باشد و این اشتباهات توجیه پذیر نیست. باید حواسشان را جمع کنند. این بحث، بحث اخلاقی است و چیزی است که به عهده کادرفنی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص غیبت ۴ بازیکن کرونایی تیم ملی گفت: بازیکنان تأثیرگذاری هستند و نبودشان مسلماً به چشم خواهد خورد، مخصوصا سردار آزمون که در نوک خط حمله دفاع حریف را آزار می‌دهد. باید مراعات کنند تا در این شرایط کرونایی از بیماری دور شوند. امیدواریم زودتر به میادین بازگردند.

یدالله اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نتایج خیلی خوبی را کسب کردیم هرچند بازی با عراق سخت خواهد بود و نبود ۴ بازیکن می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما با اراده و جسارتی که بازیکنان ما دارند مطمئناً پیروز میدان خواهیم بود و جشن صعودمان به جام جهانی را برپا خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: