کد خبر: ۹۰۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۹
همزمان با چراغ سبز دولت سیزدهم و برخی مقامات ارشد کشور برای مذاکره مستقیم ایران - آمریکا بر سر برجام، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان و از مخالفان گفتگوی تهران - واشنگتن از سخنان وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این رابطه گلایه کرد.

انتقاد از وزیرخارجه و شمخانی به سبک شریعتمداریبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: همزمان با چراغ سبز دولت سیزدهم و برخی مقامات ارشد کشور برای مذاکره مستقیم ایران - آمریکا بر سر برجام، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان و از مخالفان گفتگوی تهران - واشنگتن از سخنان وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این رابطه گلایه کرد.

حسین شریعتمداری در یادداشت خود خطاب به شمخانی و امیرعبداللهیان نوشت:

* این پرسش از آقایان امیرعبداللهیان و شمخانی در میان است که چرا و با کدام تحلیل منطقی و قابل قبول از احتمال مذاکره مستقیم با آمریکا سخن می‌گویید؟!

* آیا فکر نمی‌کنید که تلاش آمریکا برای مذاکره مستقیم با هدف افزودن مواد دیگری به برجام صورت می‌گیرد؟! آیا تن دادن شما به مذاکره مستقیم فرورفتن در باتلاقی که برای کشورمان تدارک دیده‌اند نیست؟! تردید نکنید که چنین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: