کد خبر: ۹۰۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۳۱۳
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سال‌های اخیر دلال‌ها با زد و بند و حمایت‌های برخی رسانه‌ها و تحت عنوان پرسپولیسی بودن وارد باشگاه شده و مدیران پرسپولیس را گول زده اند

داداش‌زاده: دلالان، پرسپولیس را فریب دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: بهزاد داداش‌زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی شروع خوبی برای پرسپولیس نداشت و فولاد کار را طوفانی آغاز کرد، اما رفته‌رفته مالکیت توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و خوب بازی کردیم. پرسپولیس مقابل فولاد بسیار تهاجمی کار کرد و می‌شد به گل‌های بیشتری هم برسیم و این نشان‌دهنده‌ی قدرت پرسپولیس و نویدبخش بازگشت به روز‌های خوب است.

وی درباره عملکرد خوب پرسپولیس باوجود مشکلات زیاد و بالاتر قرار گرفتن از سپاهان گفت: مهمترین مشکل پرسپولیس مشکلات مالی است، سپاهان مشکل مالی ندارد، اما در بحث فنی به بن بست خورده و با اینکه نویدکیا بازیکن بزرگی بوده، اما در مربیگری ناموفق نشان داده است. پرسپولیس از داشته‌های محدود خود استفاده بهینه برده است و امیدوارم مشکلات باشگاه هرچه زودتر برطرف شده و در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی برسیم. متاسفانه به ناحق از آسیا حذف شدیم که بسیار دردناک بود؛ دل هواداران تنها به جام‌ها و عناوین داخلی خوش است.

*مدیران سابق خیانت بزرگی در حق پرسپولیس کردند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات باشگاه با شکایت کریستین اوساگونا عنوان کرد: باز هم خبری تلخ پس از خبر‌های قبلی شنیدیم و نمی‌دانم چطور می‌توان این وضع را تحمل کرد. مدیران سابق پرسپولیس خیانت بزرگی در حق باشگاه انجام دادند و با بستن قرارداد‌های بی‌فایده و همکاری با دلال‌ها فقط به فکر جیب خودشان بودند.

داداش‌زاده گفت: در سال‌های اخیر دلال‌ها با زد و بند و حمایت‌های برخی رسانه‌ها و تحت عنوان پرسپولیسی بودن وارد باشگاه شده و مدیران پرسپولیس را فریب دادند و بازیکنانی که اصلاً در حد پرسپولیس نبودند جذب باشگاه شدند. در این مدت بازیکنان خارجی درجه ۳ قرارداد‌های سنگینی بستند و بدهی‌های زیادی برای باشگاه به بار آمده است.

*بسیاری از مدیران عامل با دلال‌ها در ارتباط هستند

وی در خصوص شکایت بوژیدار رادوشوویچ و محکومیت پرسپولیس به پرداخت مبلغی بالا تصریح کرد: رادوشوویچ از خارجی‌های خوب پرسپولیس بود که همواره در شرایط سخت کمک حال تیم بوده است، باید با او مذاکره و مشکلش را حل کنند. او چند سال در پرسپولیس بوده و هرگاه بازی کرده درخشیده است و این رفتار از انصاف دور است. خود بازیکن گناهی ندارد و مشکل ما مدیران و دلالانی هستند که قرارداد‌های مشکل‌دار امضا کرده‌اند. متاسفانه دلال‌ها در فوتبال ما رخنه کرده‌اند و بسیاری از مدیران عامل با آن‌ها در ارتباط هستند؛ هیچ کدام از آن‌ها به فکر پرسپولیس و هواداران نیستند. باید نهاد‌های مربوطه به این مسئله ورود کنند و مدیران سابق را به خاطر این خیانت‌ها بازخواست نمایند.

داداش‌زاده درباره عملکرد بازیکنان تاجیک پرسپولیس عنوان کرد: تا این لحظه چیز خاصی از بازیکنان تاجیک ندیده‌ایم و در حال حاضر سطح آن‌ها در حد و اندازه پرسپولیس نیست و باید رفته‌رفته کادر فنی جذب آن‌ها را توجیه کند. وقتی بازیکن خارجی جذب می‌کنیم باید تاثیرگذار باشد و حداقل دو سطح بالاتر از بازیکنان داخلی بازی کند. اگر گل‌محمدی از تیم‌های پایه و امید بهره می‌گرفت بسیار بهتر بود، زیرا در این تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی داریم که اگر به آن‌ها بها دهیم می‌توانند به خوبی بدرخشند. به هر حال باید به نظر سرمربی و کادرفنی احترام گذاشت و امیدوارم این بازیکنان در پرسپولیس جا افتاده و پولی که صرف آن‌ها شده خرج بی‌خود و اضافی نبوده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: