کد خبر: ۹۰۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۹
امروز نزدیک به یک ماه است از دور هشتم گذشته و در این چند هفته چند تنفس داشتیم ولی گفت‌وگوها در سطوح مختلف ادامه یافت و دیروز روسای هیأت‌های مذاکره کننده در فرمتی غیر از کمیسیون مشترک جلسه داشتند. مادامی که این موضوعات به نقطه‌ای نرسیده که نیازمند بازگشت همه هیأت‌ها باشد همین دور ادامه می‌یابد و اگر به نقطه‌ای برسیم برای تصمیم گیری‌های خاص دور هشتم پایان می‌یابد ولی در یک ماه گذشته مسیر پیوسته و آهسته رو به پیشرفت بوده است و از هر زمان دیگری به توافق رسیدن نزدیک‌تر هستیم.

خطیب زاده: از هر زمان دیگری برای رسیدن به توافق نزدیک‌تر هستیمبه گزارش خبرداغ ؛ خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه  درباره مذاکرات وین  بیان کرد:‌ امروز نزدیک به یک ماه است از دور هشتم گذشته و در این چند هفته چند تنفس داشتیم ولی گفت‌وگوها در سطوح مختلف ادامه یافت و دیروز روسای هیأت‌های مذاکره کننده در فرمتی غیر از کمیسیون مشترک جلسه داشتند. مادامی که این موضوعات به نقطه‌ای نرسیده که نیازمند بازگشت همه هیأت‌ها باشد همین دور ادامه می‌یابد و اگر به نقطه‌ای برسیم برای تصمیم گیری‌های خاص دور هشتم پایان می‌یابد ولی در یک ماه گذشته مسیر پیوسته و آهسته رو به پیشرفت بوده است و از هر زمان دیگری به توافق رسیدن نزدیک‌تر هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه درباره برگزاری نشست منطقه‌ای ۳+۳ گفت: این فرمت یک جلسه داشته است و این به عنوان فرمت مورد قبول پیگیری شده است ولی هنوز درباره نشست بعدی تصمیمی اتخاذ نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: