کد خبر: ۹۰۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۴

يام تبريك محمدرضا لواساني به مناسبت گرامي داشت سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زنبه نام خدا

انتخاب سالروز ولادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها نشان از تکریم مقام رفیع مادر دارد، بانواني که پیام‌آور خدا، بهشت را زیر پاهایشان دانسته است و قطعا در ظرف وجود خود از مهر خدا و چنین موهبتی سرشار هستند.

مادران ایرانی دارای خالصانه‌ترین الطاف و مهربان‌ترین نگاه‌ها هستند؛ و چه دوست‌داشتنی‌‌تر مادرانی که از پاره‌های قلب مهربان خود نیز گذشته‌اند.

بخش قابل‌توجهی از توان علمی، هنری و مدیریتی کیش نیز بردوش عزیزانی است که دوشادوش مردان در نیل به توسعه و پیشرفت جزیره و مملکت‌شان نقش‌آفرینی نموده‌اند؛ و چه بسیار مادرانی که با تحمل مرارت‌های دوری از شهر و خانواده‌های خود، کانون خانه‌هایشان را صبورانه گرم کرده و بر روشنایی چراغ قلب همسرانشان می‌افزایند.

اینجانب ضمن شادباش این میلاد فرخنده، دست مادران شهدا را می‌بوسم و با تقدیر از همکاران پرتلاشم، برای همه‌ی مهربانوان این جزیره‌ی مرجانی، که به همان صلابت و اصالت می‌باشند؛ آرزوی سلامتی می‌کنم.

محمدرضا لواساني 

سرپرست سازمان منطقه آراد كيش 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: