کد خبر: ۹۰۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۰۰
ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 1401 از فردا آغاز می‌شود؛ هم‌چنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان نیز فراهم شده است.

آغاز ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد از فردا/ امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی فراهم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ،ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از فردا سوم بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود؛ همچنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان نیز فراهم شده است.

ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org انجام می‌شود.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام باید به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۱۲۵ هزار تومان و اخذ سریال ۱۲ رقمی و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ البته هزینه ارسال پیام کوتاه ۱۲۰۰ تومان است.

در اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰.۰۹.۲۸ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۱۶ لغایت ۱۴۰۰.۰۹.۲۷) در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰.۱۱.۰۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰.۱۱.۰۶ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. 

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰.۰۹.۲۳ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۱۴۰۰.۱۱.۰۳ لغایت ۱۴۰۰.۱۱.۰۳) بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: