کد خبر: ۹۰۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
امیرعبداللهیان نوشت: «‌گفتگوهای مهمی با آقای لاورف داشتیم. از همکاری ایران و روسیه در تسریع ساخت نیروگاه‌های جدید اتمی در ایران و توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها در سایه توافقات اخیر روسای‌جمهور دو کشور تا توجه به امور کنسولی اتباع دو کشور. در فصل نوین مناسبات، همکاری‌های ممتاز رقم خواهد خورد.»

امیرعبداللهیان: همکاری‌های ممتازی با روسیه رقم خواهد خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، وزیر امور خارجه از فصل نوین مناسبات بین دو کشور ایران و روسیه خبر داد.

حسین امیرعبداللهیان در توییتی با اشاره به رایزنی اخیرش با «سرگئی لاورُف»، وزیر امور خارجه روسیه، نوشت: «‌گفتگوهای مهمی با آقای لاورف داشتیم. از همکاری ایران و روسیه در تسریع ساخت نیروگاه‌های جدید اتمی در ایران و توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها در سایه توافقات اخیر روسای‌جمهور دو کشور تا توجه به امور کنسولی اتباع دو کشور. در فصل نوین مناسبات، همکاری‌های ممتاز رقم خواهد خورد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: