کد خبر: ۹۰۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: «مسئله محوری این است که رئیس‌جمهور اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و همان‌طور که وزیر خارجه بلینکن خاطرنشان کرده است، آنها [ایرانی‌ها] پیشروی کرده‌اند... چند هفته پیش، رئیس‌جمهور از تیمش خواست طیفی از گزینه‌ها را آماده کنند. آنها این کار را انجام داده‌اند و واضح است که ترجیح ما همیشه دیپلماسی است.»

کاخ سفید: بایدن از تیمش خواسته طیفی از گزینه‌ها را در قبال ایران آماده کنند؛ ترجیح ما همیشه دیپلماسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «جنیفر ساکی»، سخنگوی کاخ سفید تصریح کرده که واشنگتن در قبال ایران همواره دیپلماسی را ترجیح می‌دهد.

او درباره مذاکرات احیای برجام در وین گفت: «زمان حساسی است، با آنکه پیشرفت‌هایی در مذاکرات وین حاصل شده است. اگر به زودی به تفاهم و بازگشت به پایبندی دوجانبه [به برجام] نرسیم مجبور خواهیم شد مسیر متفاوتی را بررسی کنیم.»

ساکی اضافه کرد: «مسئله محوری این است که رئیس‌جمهور اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و همان‌طور که وزیر خارجه بلینکن خاطرنشان کرده است، آنها [ایرانی‌ها] پیشروی کرده‌اند... چند هفته پیش، رئیس‌جمهور از تیمش خواست طیفی از گزینه‌ها را آماده کنند. آنها این کار را انجام داده‌اند و واضح است که ترجیح ما همیشه دیپلماسی است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: