کد خبر: ۹۰۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۵۶۷
حشمت‌الله قنبری، که در برنامه‌های مذهبی و گاهی سیاسی صداوسیما، به بررسی مسائل تاریخ اسلام می‌پردازد، به ریاست هلدینگ توریستی پارسیان گمارده شد.

کارشناس مذهبی صداوسیما، رئیس هلدینگ پارسیان شد!سید پرویز فتاح، با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به حشمت الله قنبری به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت ۲ سال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان» منصوب می‌نمایم.

با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه‌ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می‌رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه‌ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید. »

حشمت‌الله قنبری، در برنامه‌های مذهبی و گاهی سیاسی صداوسیما، به بررسی مسائل تاریخ اسلام می‌پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: