کد خبر: ۹۰۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۹
سخنگوی دولت در خصوص اظهارات اولیانوف درباره مذاکرات اظهار کرد: تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند. هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست. طبیعی است کشورهای دیگر در چارچوب اقدامات دیپلماتیک کشور خودشان اقدام می‌کنند.

سخنگوی دولت: هیچ شخصی به جز «آقای باقری» نماینده ایران در مذاکرات نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی دولت با یادآوری اینکه تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند، تاکید کرد که هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست.

علی بهادری جهرمی در نشست با نمایندگان رسانه‌ها با تشکر و قدردانی از حمایت‌ها و رهنمودهای اخیر رهبری انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب برای اعضای دولت روحیه بخش بود. قطعا حضور دولتمردان در بین مردم با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و رئیس جمهور محترم هم بر ارتباط مستمر اعضای کابینه با مردم و نخبگان تاکید کرده اند.

بهادری در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اولیانوف درباره مذاکرات اظهار کرد: تنها نماینده رسمی ایران در مذاکرات آقای دکتر علی باقری هستند. هیچ شخص و کشور دیگری نماینده ایران نیست. طبیعی است کشورهای دیگر در چارچوب اقدامات دیپلماتیک کشور خودشان اقدام می‌کنند. برخی حضور رسانه‌ای بیشتری دارند؛ بنابراین هیچ کشور و مقام دیگری نمایندگی از دولت ایران در مذاکرات ندارد. همچنین جایگاه مقامات سابق کشور نیز محترم است و به روش‌های دیپلماتیک حمایت می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: