کد خبر: ۹۰۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۳۷۸
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ خودروی تقویت شده در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دور دور، حرکات مخاطره آمیز و تولید صدای ناهنجار می‌کردند.

توقف ۱۸ خودرو به دلیل دوردوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ خودروی تقویت شده در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دور دور، حرکات مخاطره آمیز و تولید صدای ناهنجار می کردند.
سرهنگ علی همه خانی اظهار داشت: شب گذشته(یکشنبه) ۱۸ دستگاه خودرویی که اقدام به تقویت سیستم موتور، دستکاری در ارتفاع، صدای ناهنجار، دستکاری در اگزوز، نصب شیشه دودی کرده و در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش اقدام به دور دور می کردند، توسط تیم های پلیس بزرگراه در طرح مهار پلیس راهور متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: یکی از پرخطرترین اقداماتی که برخی رانندگان وسایل نقلیه ممکن است انجام می دهند دستکاری در وضعیت ظاهری وسایل نقلیه یا تقویت موتور خودرو است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه دستکاری و خارج کردن وسیله نقلیه از استاندارد کارخانه مصداق بارز تغییر وضعیت خودرو محسوب می شود، تصریح کرد: برابر قانون خودرو توقیف می شود و شب گذشته این ۱۸ خودرو که بزرگراه همدانی اقدام به دور دور و تولید صدای ناهنجار و ایجاد اختلال در نظم عبورو مرور و به خطر افتادن امنیت و جان شهروندان می کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: