کد خبر: ۹۰۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۳۸۰
رییس هیات اتومبیل‌رانی کیش و مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش از حضور ۱۰۰ اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ كانون جهانگردی و اتومبيلرانی در کیش خبر داد و افزود: گردشگری اقتصادی، حمایت از محیط زيست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف این همایش است.

همایش کمپرهای کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده‌ایبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دومین روز، همایش رژه‌ی كلوپ ملی كمپينگ و كاروانينگ حوزه اتومبيلرانی كانون جهانگردی و اتومبيلرانی که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سطح جزیره کیش انجام شد، ساکنین کیش با این اتومبيل‌ها و سبک زندگی آشنا شدند و گروه کمپر از نقاط مختلف کیش دیدن کردند.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این‌ خودروها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفرهای خود، زندگی می‌کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

رئیس هیات اتومبیل‌رانی کیش افزود: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفرهای خود ترویج می دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه‌ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می‌تواند به ترویج سفرهای زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی خاطرنشان کرد: روز ۲۱ دی‌ماه تمام خودروها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می‌توانند اتومبيل‌ها را از نزدیک بازدید کنند.

وی تعداد کمپرهای شرکت‌کننده را حدود ۱۰۰ اتومبيل اعلام کرد و افزود: این گروه از شهرهای مختلف کشور مانند تهران، قزوین، مشهد، نیشابور، سبزوار، بوکان و اصفهان به کیش آمده‌اند.

رییس هیات اتومبیل‌رانی کیش با تاکید بر ظرفیت کیش ابراز امیدواری کرد: با ایجاد یک "کمپرسایت" رسمی، این برنامه هرساله برگزار شود و شاهد حضور کمپرهای بین‌المللی نیز باشیم.

سفیر ایمنی جاده‌ها در پایان از ترویج گردشگری ارزان و حمایت از محیط زيست به عنوان برخی از اهداف این پویش نام برد و ادامه داد: گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف اصلی هیات اتومبیل‌رانی کیش می‌باشد تا با فرهنگ‌سازی و آموزش رانندگی صحیح و منشور قوانین طلایی رانندگی نقشی موثر در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا کند.

این گروه کمپری با میزبانی هیات اتومبیل‌رانی کیش و حوزه اتومبيلرانی كانون جهانگردی و اتومبيلرانی از تاریخ ۱۸ دی‌ماه، در محل کلبه‌هور مستقر شده‌اند و تا ۲۲ این ماه حضور دارند.

سومین همایش کشور کلوپ ملی کمپینگ با همکاری حوزه اتومبيلراني كانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزیره کیش و شرکت خودروسازی پارسیان‌موتور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: