کد خبر: ۹۰۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۳
دروازه بان پدیده اعتقاد دارد حاشیه سازان قصد لطمه زدن به این تیم را دارند و باید با آن ها برخورد شود.

فراهانی: حواشی عجیب غریبی درست کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پدیده موفق به کسب یک امتیاز از پرسپولیس در مشهد شد میلاد فراهانی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: به نظر من از لحاظ فوتبالی روز خیلی خوب پرسپولیس نبود و ما خوب کار کردیم. دفاع خیلی خوبی انجام دادیم و بسته بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم. همیشه توپ و میدان در تمام بازی‌ها دست پرسپولیس بوده و ما تمام حرکات این تیم را آنالیز کرده بودیم. خدا را شکر تمام بچه ها در این بازی عالی بودند و کم کم داریم به ایده‌آلی که مد نظر کادرفنی است می رسیم. به امید خدا بتوانیم شرایط پدیده را در ادامه راه بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت نشینی اش دلیل خاصی دارد یا خیر ادامه داد: جلالی راد و تمام بچه ها در این بازی خیلی خوب بودند و من قبلا هم گفتم فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. مهم باشگاه است که به هدف خود برسد و ما هم تمام تلاش مان را در این راستا می کنیم ولی به لطف خدا شرایط سعید هم درون دروازه بد نبود و قوت قلب گرفتیم. بازی مقابل پرسپولیس مساوی شد و این موضوع به ما ثابت کرد که اگر با تمرکز کافی به داخل زمین برویم قطعاً می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

دروازه‌بان باتجربه پدیده در مورد صحنه ای که در دقیقه ۲۵ قصد داشت به رختکن برود و سرپرست مانع این قضیه شد توضیح داد: در اینجا، جا دارد کمی با خبرنگاران مشهد تند برخورد کنم. یکسری  آدم ها هستند که نه تنها به تیم کمک نمی‌کنند بلکه لطمه می زنند و آدم های درستی نیستند. قشنگ نیست که در این شرایط برای تیم حاشیه درست کنند و کسی که کمی وجدان کاری داشته باشد این حاشیه ها را برای ما که بزرگتر تیم هستیم درست نمی کند. صحبت هایی که در مورد بنده انجام دادند واقعیت ندارد و آن لحظه که از روی نیمکت بلند شدم برای انجام کاری می خواستم به داخل رختکن بروم که وسط راه متوجه شدم  که رختکن را قفل کردند و دوباره برگشتم و روی نیمکت نشستم. من با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هیچ مشکلی ندارم. جامعه فوتبال من را می‌شناسند و کادر فنی هم از لحاظ اخلاقی و فنی به من اعتماد کامل دارند. از اول فصل خیلی تلاش کردند برای ما حاشیه درست کنند و تا حدودی هم مثمر ثمر بوده. 

فراهانی یادآور شد: یکسری افراد چشم دیدن تیم پدیده را ندارند و آنها را به خدا واگذار می‌کنیم. آن ها جز حاشیه‌سازی هیچ هدفی ندارند و قطعا اگر ادامه پیدا کند جور دیگری با آنها برخورد خواهد شد. هفته پیش هم برای من حاشیه های عجیب غریبی درست کرده بودند که هیچ کدام صحت نداشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: