کد خبر: ۹۰۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۹۶
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه میراث امام(ره) به ملت، غیرت دینی همراه با عقلانیت بود که عامل نجات کشور در حوادث گوناگون شده است، گفت: غیرت و بصیرت دینی ملت ایران عامل اصلی تبدیل کردن تهدیدها و توطئه ها به فرصت است چنانچه که حماسه ۹ و ۱۹ دی، استمرار و گسترش بلوغ سیاسى ملی مردم ایران بود.

غیرت و بصیرت دینی ملت ایران عامل اصلی تبدیل تهدیدها به فرصت استبه گزارش خبرداغ ، احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با بیانات رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی قم، اظهار داشت: قیام بصیرت مندانه 19 دی ماه، سرآغاز تحول و بیداری و نگاه عمیق دینی مردم بود لذا این روز از جمله یوم‌الله‌هایی است که سبب پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگار شدن موضع به موقع مردم قم شد. 

وی با اشاره به اینکه میراث امام خمینی(ره) به ملت، غیرت دینی همراه با عقلانیت بود که عامل نجات کشور در حوادث گوناگون شده است، گفت: غیرت و بصیرت دینی ملت ایران عامل اصلی تبدیل کردن تهدیدها و توطئه ها به فرصت است چنانچه که حماسه ۹ و ۱۹ دی، استمرار و گسترش بلوغ سیاسى ملی مردم ایران بود.

این فعال سیاسی ادامه داد: از آنجایی‌که جمهوری اسلامی برخواسته از اعتقاد عمیق دینی و باور انقلابی مردم است دشمن و ایادی استکبار همواره بدنبال تضعیف جایگاه روحانیت و فقهای دینی و کمرنگ کردن اعتقادات مردم است چراکه عالمان سیاسی، با بصیرت دهی ضد استعماری و استکباری به مردم، ملت و کشور را از گزند خطرات دشمنان باخبر و توطئه های آنها را نقش بر آب می کنند.

مقدم با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «یکی از برنامه‌ریزی‌های اصلی دشمن، حساسیت‌زدایی نسبت به مسائل اساسی انقلاب است»، افزود: عدم تسلیم در مقابل استکبار و استعمار جهانی و تحمل نکردن زورگویی دشمنان از مهم ترین اصول انقلاب است که دشمن با نفوذ عوامل خود و حساسیت زدایی این امور مهم بدنبال اجرایی کردن نقشه های شوم خود است لذا باید در مقابل این حساسیت‌زدایی ایستاد. 

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حمیت مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۵۶، محاسبات طاغوت و دشمن را بهم ریخت، عنوان کرد: شیطان بزرگ همیشه بدنبال فراموشی حوادث بزرگ و تاریخی ملت ایران بوده است اما همواره محاسبات و تصمیمات آنها طبق بیان معظم له غلط بوده است چنانچه که تشیع و گرامیداشت شهید سلیمانی در این دو سال نشان داد که نهضت مردم بیدار و با غیرت هیچ گاه خاموشی ندارد بنابراین دستگاه محاسباتی دشمن ناقص و معیوب است چراکه توانایی درک حقایق جمهوری اسلامی و پیش بینی بصیرت و اتحاد ملت ایران را نداشته و ندارند.

وی با تاکید بر اینکه امید آفرینی با حرف و شعار عملی نمی‌شود، مطرح کرد: امید و اعتماد در مردم جامعه باید زیاد شود چنانچه که دولت مردمی آیت الله رئیسی با سفرهای دائمی استانی خود دائما با مردم در ارتباط است و از مشکلات قشر ضعیف نیز با خبر است و تنها شعار نمی دهد بلکه با کار و حرکت، اعتماد مردم را جلب کرده است همچنین باید با عمل به موقع به وعده های خود این ارتباط خوب را همچنان حفظ کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: دولت و مسئولان انقلابی و جهادی باید طبق درخواست رهبر معظم انقلاب، مردم را در تصمیم‌سازی دستگاه‌ها شریک کنند و همچنین علت عدم موفقیت و پیشرفت نکردن در کارها را برای مردم توضیح دهند؛ لذا بنابر فرمایشات حکیمانه معظم له نباید موفقیت‌های جمهوری اسلامی مخفی بماند چراکه برخی مشکلات را به گونه‌ای بیان می‌کنند که انگار هیچ موفقیتی ایجاد نشده است در نتیجه بزرگنمایی مشکلات و سیاه نمایی و کتمان موفقیت های دولت سیزدهم، کار دشمنان و معاندان داخلی نظام، جهت ناامید کردن مردم و آشفتگی اوضاع کشور است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: